Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia pod nazwą „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia  pod nazwą „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

Chełmiec 19.01.2022                                                                      Nasz znak: GOPS 271.2.2022r.

 

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia                                                                              pod nazwą „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu zaprasza do składania ofert na świadczenie usług Asystenta osobisty niepełnosprawnej w ramach Programu ”Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego .

Charakter umowy: umowa zlecenie  – cena za 1 godzinę (dot. 60 min)

Okres obowiązywania umowy: od lutego 2022r. do grudnia 2022r..

Niezbędne wymagania:

  1. Obywatelstwo polskie
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć:

     1) osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta,

      2) osoby posiadające, co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośrednie pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu;

       3)  osoby wskazane przez uczestnika Programu lub jego opiekuna prawnego, które nie są członkami rodziny osoby niepełnosprawnej, pod warunkiem złożenia prze osobę niepełnosprawna pisemnego oświadczeni, że wskazany przez nią asystent jest przygotowany do realizacji wobec niej usług asystencji osobistej.

Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność skutecznego komunikowania się. 2. Umiejętności organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta. 3. Spostrzegawczość, podzielność uwagi. 4. Zrównoważenie emocjonalne. 5. Odporność na trudne sytuacje i stres.

Oferta powinna zawierać:

  1. Podpisane odręcznie: CV zawierające oświadczenie „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r.
  2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie.
  3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
  4. Oświadczenie wykonawcy, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Oświadczenie wykonawcy, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Podpisaną klauzulę RODO
  8. Ofertę cenową za wykonywanie jednej godziny specjalistycznych usług opiekuńczych (Załącznik nr 1).

Kryterium oceny ofert:

  1. Cena brutto za 1 godzinę usługi  – 100 %.
  2. W przypadku ofert o jednakowych cenach pod uwagę brane będzie doświadczenie zawodowe oferenta.

Dodatkowe informacje:

  1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
  2. Oferta, która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana.

 

                                                                                

                                                                                 DYREKTOR GOPS CHEŁMIEC

                                                                  Katarzyna Sobczyk

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

                                                                                                  GOPS 271.2.2022 z dnia 19.01.2022r.

 

                                             Formularz ofertowy

 

Składam ofertę na realizację zamówienia wskazanego w zapytaniu ofertowym pod nazwą „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

  1. Dane wykonawcy:

Nazwisko i imię …………………………………………………………………………………………

Adres ……………………………………………………………………………………………………….

NIP …………………………………………………………………………………………………………..

Telefon …………………………………………

  1. Proponuję cenę brutto za 1 godzinę (60 minut) specjalistycznych usług opiekuńczych

w wysokości …………………………………… wraz z pochodnymi.

  1. Do niniejszej oferty załączam następujące dokumenty:
  • ………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………..
  • ……………………………………………………………………………………………………
  • …………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………….

 

 

                                                                 ……………………………………………………………………………

                                                                         Podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

Oferty należy składać do dnia 26.01.2022r. na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu

  1. Marcinkowicka 6

33-395 Chełmiec

z dopiskiem na kopercie „ Oferta - Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej””

Informacja merytoryczna - tel. 18 548-03-30

 

 Załączniki do pobrania:

 ogłoszenie - asystent osoby niepełnosprawnej
Oswiadczenia
RODO

 

 

 

 

 

 

 

Wróć na stronę głowną