Ogłoszenie - "Asystent osoby niepełnosprawnej"

Ogłoszenie - "Asystent osoby niepełnosprawnej"

Chełmiec 22.02.2023                                                                      Nasz znak: GOPS 271.2.2023r.

 

Zapytanie ofertowe na realizację zamówienia
pod nazwą „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu zaprasza do składania ofert na świadczenie usług Asystenta osobisty niepełnosprawnej w ramach Programu ”Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego .

Charakter umowy: umowa zlecenie  – cena za 1 godzinę (dot. 60 min)

Okres obowiązywania umowy: od marca 2023r. do grudnia 2023r..

Niezbędne wymagania:

  1. Obywatelstwo polskie
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć osoby, niebędące członkami rodziny uczestnika:

     1) posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta,   lub                                                                                                                                                                                                      
2) osoby posiadające, co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośrednie pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu;

Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność skutecznego komunikowania się. 2. Umiejętności organizowania pracy w miejscu zamieszkania klienta. 3. Spostrzegawczość, podzielność uwagi. 4. Zrównoważenie emocjonalne. 5. Odporność na trudne sytuacje i stres. 6. Prawo jazdy kat.B

Oferta powinna zawierać:

  1. Podpisane odręcznie CV.
  2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie.
  3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
  4. Oświadczenie wykonawcy, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Oświadczenie wykonawcy, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Podpisaną klauzulę RODO.
  8. Ofertę cenową za wykonywanie jednej godziny asystencji osobistej. (Załącznik nr 1).

Kryterium oceny ofert:

  1. Cena brutto za 1 godzinę usługi  – 100 %.
  2. W przypadku ofert o jednakowych cenach pod uwagę brane będzie doświadczenie zawodowe oferenta.

Dodatkowe informacje:

  1. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 16 sierpnia 2022 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.).
  2. Oferta, która wpłynie po terminie nie będzie rozpatrywana.

 

                                                                                 

                                                                                 DYREKTOR GOPS CHEŁMIEC

                                                                  Katarzyna Sobczyk

 

 

 

 

 

 

                                                                                                Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego

                                                                                                  GOPS 271.2.2023 z dnia 22.02.2023r.

 

                   Formularz ofertowy                                     

 

Składam ofertę na realizację zamówienia wskazanego w zapytaniu ofertowym pod nazwą „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

  1. Dane wykonawcy:

Nazwisko i imię …………………………………………………………………………………………

Adres ……………………………………………………………………………………………………….

NIP …………………………………………………………………………………………………………..

Telefon …………………………………………

  1. Proponuję cenę brutto za 1 godzinę (60 minut) asystencji osobistej.

w wysokości …………………………………… wraz z pochodnymi.

  1. Do niniejszej oferty załączam następujące dokumenty:
  • ………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………..
  • ……………………………………………………………………………………………………
  • …………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………….
  • …………………………………………………………………………………………………….

 

 

                                                                 ……………………………………………………………………………

                                                                         Podpis osoby upoważnionej

 

 

 

 

 

 

 

Oferty należy składać do dnia 01.03.2023r. na adres:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmcu 
Marcinkowicka 6

33-395 Chełmiec

z dopiskiem na kopercie „ Oferta - Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej””

Informacja merytoryczna - tel. 18 548-03-30

 

 

 

 

do pobrania:

Ogłoszenie 
Rekrutacja - oswiadczenie 
Rodo - klałzula

Wróć na stronę głowną